szkolenia

Wstępna rekrutacja z użyciem komunikacji partnerskiej

Co zyskujesz?

  • Korzyści dla firm i dla pracowników
  • Zmniejszenie ilości błędów komunikacyjnych popełnianych przez rekruterów w rozmowie telefonicznej.
  • Zbieranie pełniejszych informacji o rekrutowanych dzięki budowaniu partnerskiego kontaktu z rekrutowanym
  • Budowanie pozytywnego obrazu klienta w oczach rekrutowanych
  • Wzrost skuteczności procesu rekrutacyjnego poprzez lepsze zrozumienie potrzeb rekrutowanych i dostosowanie do nich strategii negocjacyjnych
  • Wzrost umiejętności komunikowania się przez telefon bez popełniania błędów interpretacyjnych
  • Wzrost skuteczności w budowaniu partnerskiej relacji z rekrutowanymi
  • Wzrost umiejętności komunikowania się bez naruszania granic osobistych
  • Wzrost umiejętności posługiwania się językiem profesjonalnym
  • Wzrost wiedzy o potrzebach tzw. „trudnych klientów”
  • Wzrost umiejętności dopasowywania strategii negocjacyjnej do potrzeb trudnych klientów
  • Wzrost umiejętności „poruszania się” między potrzebami klienta a rekrutowanego – skutecznego budowania sojuszy na rzecz zatrudniania w firmie klienta

Program szkolenia

  • Dwa dni szkolenia
  • Otwarcie szkolenia: Przedstawienie uczestników i trenera, dyskusja o oczekiwaniach, kontrakt grupowy
  • Zalety komunikacji partnerskiej: Na czym polega komunikacja partnerska z perspektywy analizy transakcyjnej: dyskusja moderowana
  • Cechy komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem rozmowy telefonicznej: Estrada komunikacyjna: cechy komunikacji werbalnej i niewerbalnej: ćwiczenie demonstracyjne; Techniki komunikacji: informacja zwrotna, parafraza, klaryfikacja: ćwiczenia komunikacyjne; Co zamiast widoku twarzą w twarz – dyskusja moderowana
  • Negocjacje z rekrutowanym z perspektywy relacji partnerskich Zachowania agresywne, asertywne i uległe – ćwiczenie komunikacyjne; Brudna dwunastka Gordona – jak nie zrażać do siebie rekrutowanych i powiedzieć im co od nich chcemy – dyskusja moderowana; Skuteczna rekrutacja – ćwiczenie symulacyjne
  • Podsumowanie dnia: Runda komunikacyjna: podsumowanie dnia przez uczestników i trenera
  • Otwarcie II dnia: Ćwiczenia encounterowe pobudzające do działania
  • Zróżnicowane potrzeby rekrutowanych i reagowanie na nie rekruterów: Ćwiczenia twórcze: chińska encyklopedia, łańcuch analogii ; Opracowanie profili „trudnych klientów” za pomocą metody Circept – koło analogii; Analiza potrzeb poszczególnych profili w zakresie kontaktu; Komunikacja z trudnymi klientami: ćwiczenie komunikacyjne z zakresu obsługi klienta
  • Język używany podczas rozmów z rekrutowanymi: Jak budować pozytywny obraz klienta w oczach rekrutowanych: dyskusja moderowana; Język profesjonalny w rozmowach telefonicznych – jakich słów raczej nie używać? Ćwiczenie grupowe.
  • Podsumowanie szkolenia Runda komunikacyjna podsumowująca szkolenie i jego ewaluacja

Metody szkolenia

80%

PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje

20%

TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi

Szkolenie prowadzi:

Tomasz Wojciechowski

Tomasz Wojciechowski

Miejsce szkoleń / Kraków, aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4

Co nas wyróżnia

małe grupy szkoleniowe
6-8 osób

indywidualne podejście do każdego uczestnika

bezpośredni kontakt
z prowadzącym

komfortowa atmosfera

dostosowanie programu do oczekiwań uczestników

Oferta szkoleń

Zamów szkolenie dla siebie lub firmy

Zadzwoń do nas

Tomasz Wojciechowski

Zapisz się na newsletter Perspektyw!

Otrzymasz informacje o promocjach, najnowszych wpisach na blogu i bieżących wydarzeniach.

Zostaw nam wiadomość
skontaktujemy się w ciągu 24 godzin!

* - pola wymagane

Najbliższe szkolenia