szkolenia
Techniki Sprzedaży Partnerskiej
Co zyskujesz?
- Korzyści dla uczestników i firmy
- Wzrost zaufania klientów do firmy i jej handlowców
- Zbudowanie długotrwałej relacji handlowej z klientami
- Wzrost skuteczności handlowców
- Wzrostu umiejętności skutecznego planowania i przeprowadzania rozmowy handlowej
- Wzrost umiejętności negocjowania korzystnej dla siebie i klienta propozycji
- Wzrost wiedzy o skutecznym „opracowywaniu” oferowanego towaru: umiejętnym przedstawianiu jego zalety, przygotowywaniu sie merytorycznie do rozmowy o produkcie
- Wzrost umiejętności prezentacji klientowi korzyści z zakupu produktu jego językiem
- Wzrost kompetencji w budowaniu partnerskich relacji z klientem, obliczonych na długotrwałe, wzajemne korzyści
Program szkolenia
- Jeden dzień szkolenia
- Część wprowadzająca: przedstawienie uczestników, prowadzącego, celów szkolenia, zawarcie kontraktu.
- Etapy rozmowy handlowej: pomiędzy schematem a improwizacją – dyskusja moderowana: Skuteczne otwarcie rozmowy: ćwiczenie grupowe;Badanie potrzeb klienta: praca grupowa; Jak skutecznie prezentować ofertę – symulacja indywidualna; Zamykanie rozmowy handlowej: ćwiczenie komunikacyjne; Działania po wizycie handlowej – mini wykład
- Budowanie partnerskiej relacji z klientem z perspektywy analizy transakcyjnej
- Negocjacje problemowe a negocjacje pozycyjne – elementy negocjacji: symulacje
- Co sprzedajesz handlowcu: Opracowywanie informacji o firmie i jej towarach – ćwiczenie z elementami wykładu
- Opis produktu językiem klienta – ćwiczenie komunikacyjne
- Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Metody szkolenia
80%
PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje
20%
TEORIA
TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi
Szkolenie prowadzi:
