szkolenia
Pozytywny feedback
Co zyskujesz?
- Cele
- Poszerzenie kompetencji komunikacyjnych menedżerów w skutecznym wpływaniu na pracowników
- Wzrost świadomości uczestników na temat potrzeb pracownika będącego w relacji zależności od przełożonego
- Wzrost świadomości na temat zakresu wpływu przełożonego na pracownika
- Wzrost kompetencji w udzielaniu pozytywnego i negatywnego feedbacku
- Wzrost kompetencji w krytykowaniu w pracy zespołowej
- Wzrost kompetencji w formułowaniu oczekiwań do podwładnego z pozycji partnerskich
- Wzrost kompetencji w komunikowaniu się z podwładnym z poszanowaniem jego granic
- Wzrost kompetencji w posługiwaniu się podstawowymi technikami coachingowymi nastawionymi na budowanie celów
Metody szkolenia
80%
PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje
20%
TEORIA
TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi
Szkolenie prowadzi:
