szkolenia

Podnoszenie jakości obsługi klienta

Dla kogo?

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują z ludźmi, mają pośredni lub bezpośredni kontakt z klientem. Szczególnie przydatne dla osób, które chciałyby poprawić jakość komunikacji i budowania relacji z klientem, własną lub swojego zespołu.

Co zyskujesz?

  • Zwiększysz swoją efektywność pracy z klientem, będziesz potrafił budować profesjonalny kontakt, oparty na zaufaniu. Nauczysz się w asertywny sposób reagować na wymagające sytuacje, z różnego rodzaju klientami.

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do tematu komunikacji.
  • Podstawowe umiejętności komunikacyjne – aktywne słuchania, parafrazowanie, klaryfikacja, zadawanie pytań, porozumiewanie się za pomocą języka zrozumiałego i profesjonalnego.
  • Budowanie partnerskiej relacji Dorosły – Dorosły, opartej na asertywności i wyrażaniu potrzeb.
  • Komunikacja asertywnych. Odpowiadanie asertywnością na manipulację.
  • Komunikacja bez naruszania granic drugiej osoby ani własnych.
  • Świadome unikanie reakcji agresywnych i przemocowych w kontakcie z klientem i współpracownikiem.
  • Ćwiczenia dramowe - asertywne reagowanie, wyrażanie próśb i budowanie zdrowych granic w kontakcie z klientem.
  • Empatia w kontakcie z klientem, umiejętność zrozumienia i odpowiedniego reagowania na emocje drugiej osoby.
  • Własny styl komunikacji. Refleksja nad własnym sposobem komunikowania się w pracy.

Metody szkolenia

80%

PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje

20%

TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi

Szkolenie prowadzi:

Magdalena Wolańska

Magdalena Wolańska

Miejsce szkoleń / Kraków, aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4

Co nas wyróżnia

małe grupy szkoleniowe
6-8 osób

indywidualne podejście do każdego uczestnika

bezpośredni kontakt
z prowadzącym

komfortowa atmosfera

dostosowanie programu do oczekiwań uczestników

Oferta szkoleń

Zamów szkolenie dla siebie lub firmy

Zadzwoń do nas

Tomasz Wojciechowski

Zapisz się na newsletter Perspektyw!

Otrzymasz informacje o promocjach, najnowszych wpisach na blogu i bieżących wydarzeniach.

Zostaw nam wiadomość
skontaktujemy się w ciągu 24 godzin!

* - pola wymagane

Najbliższe szkolenia