szkolenia
Negocjacje sprzedażowe
Co zyskujesz?
- Korzyści dla firm i dla pracowników
- Wzrost rentowności zawieranych kontraktów
- Wzrost zaufania ze strony klientów
- Stworzenie stabilniejszych relacji handlowych z klientami
- Wzrost skuteczności przejmowania klientów konkurencji
- Lepsze dopasowywanie się do potrzeb klientów
- Większe wykorzystanie potencjału i doświadczenia handlowców
- Wzrost wiedzy na temat zasad budowania partnerskich relacji z klientami
- Wzrost umiejętności budowania zaufania klientów
- Wzrost umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej w jej poszczególnych etapach: otwarcia, prezentacji oferty, zamykania transakcji
- Wzrost umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy z klientem konkurencji
- Wzrost wydajności działań handlowych
Program szkolenia
- Część integracyjna: przedstawienie uczestników i trenerów, dyskusja o oczekiwaniach, kontrakt grupowy.
- Partnerskie negocjacje – perspektywa analizy transakcyjnej – wady i zalety: dyskusja grupowa
- Działania przygotowawcze do sprzedaży – wykład interaktywny
- Język w negocjacjach: Dobór komunikatów w zależności od fazy negocjacji i typu klienta: ćwiczenie grupowe
- Przegląd technik negocjacyjnych: ćwiczenie grupowe
- Asertywna obrona przed nieuczciwymi chwytami partnera: ćwiczenie komunikacyjne
- Jak negocjować z klientem konkurencji: praca grupowa
- Finalizowanie sprzedaży – zamykanie negocjacji: symulacja
- Podsumowanie szkolenia i ewaluacja
Metody szkolenia
80%
PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje
20%
TEORIA
TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi
Szkolenie prowadzi:
