szkolenia
Indywidualny styl pracy trenera wewnętrznego
Program szkolenia
- Otwarcie szkolenia: Przedstawienie uczestników i trenera, dyskusja o oczekiwaniach, kontrakt grupowy
- Elementy pracy trenera wewnętrznego budujące indywidualny styl pracy: Między gwiazdorstwem a wycofaniem: wymiary ekspozycyjności trenera – dyskusja moderowana połączona z pracą indywidualną.
- Improwizacja a struktura: ustrukturyzowane pracy trenera – dyskusja moderowana połączona z pracą indywidualną
- Relacje a zadanie: stopień zadaniowości działań trenera – dyskusja moderowana połączona z pracą indywidualną
- Indywidualnie czy w teamie: stopień indywidualizmu trenera – dyskusja moderowana połączona z pracą indywidualną
- Mapowanie własnego stylu – diagnoza indywidualnych preferencji w danym momencie rozwoju zawodowego trenerów wewnętrznych – praca indywidualna połączona z pracą grupową.
- Określanie własnych dylematów rozwojowych: Burza pytań – ćwiczenie kreatywne – określanie listy pytań, dylematów rozwojowych, które mogą mieć trenerzy wewnętrzni.
- Indywidualna karta rozwojowa – wybieranie najważniejszych dla siebie pytań rozwojowych i przygotowanie własnej karty z tymi pytaniami
- Minietiudy trenerskie: Przeprowadzanie krótkich form szkoleniowych, w których trenerzy zaprezentują własny styl pracy. Po każdej etiudzie – sesja informacji zwrotnych
- Podsumowanie dnia:Runda komunikacyjna: podsumowanie dnia przez uczestników i trenera
- Otwarcie szkolenia: Ćwiczenia encounterowe pobudzające do działania
- Minietiudy trenerskie c.d.: Przeprowadzanie krótkich form szkoleniowych, w których trenerzy zaprezentują własny styl pracy. Po każdej etiudzie – sesja informacji zwrotnych
- Moja droga rozwojowa: Ćwiczenie dramowe – szukanie odpowiedzi na postawione sobie wcześniej pytania – praca indywidualna
- Co może Ci się przydać – ćwiczenie grupowe – przygotowywanie propozycji rozwojowych przez grupę dla poszczególnych osób
- Podsumowanie szkolenia Runda komunikacyjna podsumowująca szkolenie i jego ewaluacja
Metody szkolenia
80%
PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje
20%
TEORIA