szkolenia

Budowanie partnerskich relacji handlowych

Co zyskujesz?

  • Korzyści dla firm i dla pracowników
  • Wzrost zaufania ze strony klientów
  • Stworzenie stabilniejszych relacji handlowych z klientami
  • Wzrost skuteczności przejmowania klientów konkurencji
  • Lepsze dopasowywanie się do potrzeb klientów
  • Większe wykorzystanie potencjału i doświadczenia sprzedawców
  • Wzrost częstości podejmowania aktywnych działań sprzedawców zachęcających do skorzystania z oferty
  • Wzrost wiedzy na temat zasad budowania partnerskich relacji z klientami
  • Wzrost umiejętności budowania zaufania klientów
  • Wzrost umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej w jej poszczególnych etapach: otwarcia, prezentacji oferty, zamykania transakcji
  • Wzrost umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy z klientem konkurencji
  • Wzrost wydajności działań handlowych

Program szkolenia

  • Jeden dzień szkolenia
  • Otwarcie dnia: Ćwiczenia encounterowe pobudzające do działania i integrujące grupę.
  • Sprzedaż partnerska: cechy skutecznego kontaktu: Dyskusja moderowana: SDW (słuchanie, dorosły, wyczucie granic): poznanie zasad aktywnego słuchania na poziomie werbalnym i pozawerbalnym; wprowadzenie elementów koncepcji analizy transakcyjnej, z naciskiem na „dorosłego” – stan ego umożliwiający budowanie partnerskiej relacji oraz granic z treningu asertywności
  • Ćwiczenie partnerskiego kontaktu z klientem: Estrada komunikacyjna: cechy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ćwiczenie demonstracyjne; Wysłuchany klient – zadowolony klient: jak słuchać w sprzedaży? (ćwiczenia komunikacyjne). Ćwiczenia komunikacyjne; Pytania, których nie należy zadawać: pytania zamknięte, oceniające i inne ucinające kontakt. Ćwiczenia komunikacyjne
  • Budowanie relacji z klientem w różnych etapach sprzedaży: Symulacje różnych etapów negocjacji z klientem z perspektywy relacji partnerskich: od wysłania oferty po działania posprzedażowe: dedykowane scenki dla każdego uczestnika; Moje mocne strony w budowaniu relacji – praca w dwójkach; Obszary rozwoje: ćwiczenie dramowe
  • Podsumowanie szkolenia: Runda komunikacyjna podsumowująca szkolenie i jego ewaluacja

Metody szkolenia

80%

PRAKTYKAwarsztaty, ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje moderowane, symulacje, odgrywanie ról, autoprezentacje

20%

TEORIA
mini wykłady poparte przykładami praktycznymi

Szkolenie prowadzi:

Tomasz Wojciechowski

Tomasz Wojciechowski

Miejsce szkoleń / Kraków, aleja Zygmunta Krasińskiego 10/4

Co nas wyróżnia

małe grupy szkoleniowe
6-8 osób

indywidualne podejście do każdego uczestnika

bezpośredni kontakt
z prowadzącym

komfortowa atmosfera

dostosowanie programu do oczekiwań uczestników

Oferta szkoleń

Zamów szkolenie dla siebie lub firmy

Zadzwoń do nas

Tomasz Wojciechowski

Zapisz się na newsletter Perspektyw!

Otrzymasz informacje o promocjach, najnowszych wpisach na blogu i bieżących wydarzeniach.

Zostaw nam wiadomość
skontaktujemy się w ciągu 24 godzin!

* - pola wymagane

Najbliższe szkolenia