o firmie
Misja firmy
ZOSTALIŚMY WYRÓŻNIENI ZNAKIEM JAKOŚCI MAŁOPOLSKICH STANDARDÓW EDUKACYJNO–SZKOLENIOWYCH

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ, KTÓRĄ TWORZĄ DOŚWIADCZENI PRAKTYCY
Rozwijamy kompetencje uczestników naszych szkoleń i projektów. Znamy się na tym bardzo dobrze, bo już 11 lat towarzyszymy firmom i ich pracownikom. Nasi trenerzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Dodatkowym ich atutem jest wykształcenie psychologiczne, dzięki któremu możesz mieć pewność, że szkolenia prowadzą w sposób kompetentny i przyjazny uczestnikom.
Pomagamy uwolnić potencjał poprzez stworzenie warunków do zdobycia nowej wiedzy, umiejętności, rozwiązanie konfliktów blokujących zespół czy też pokonanie indywidualnych trudności.
Naszą metodą pracy jest autorskie wykorzystanie metod warsztatowych. Prowadząc szkolenia łączymy podążanie za potrzebami rozwojowymi charakterystyczne dla coachingu z systemowym rozumieniem grupy. Dzięki temu wykorzystujemy synergię grupową – stwarzamy warunki, w których można się nauczyć znacznie więcej (i przyjemniej) niż indywidualnie. I o tym właśnie opowiadają uczestnicy naszych szkoleń mówiąc, że nauczyli się więcej, niż mogliby się spodziewać po jakimkolwiek szkoleniu!
Referencje
o firmie
Nasza filozofia pracy
Wykorzystujemy w praktyce zasady systemowego myślenia
do pożądanego efektu można dojść różnymi drogami
ta sama metoda może powodować bardzo różne skutki
Dlatego nasi trenerzy przygotowani są do modyfikowania przebiegu szkolenia tak, by osiągnąć zamierzone cele.
Efektywna odpowiedź na potrzeby firmy
poprzez analizę potrzeb przed szkoleniem
używając technik pracy, w których poszczególni uczestnicy współtworzą treść poszczególnych ćwiczeń
Dla przykładu: Zamawiający określa, że celem szkolenia jest podniesienie jakości obsługi klienta. Uczestnicy szkolenia określają rodzaj problemu, z którym dzwoni trudny klient.
Cele ćwiczeń wynikają z potrzeb
Nie nauczamy, a stwarzamy okazję do rozwoju. Uczestnicy w efekcie zdobywają więcej potrzebnych informacji. Wierzymy, że takie partnerskie podejście jest znacznie skuteczniejsze w rozwoju kompetencji niż klasyczne, oparte na relacji uczeń – nauczyciel.
Towarzyszymy w rozwoju
Zapewniamy konsultacje z trenerem po szkoleniu, dzięki którym uczestnicy będą mogli łatwiej wprowadzać w życie nowo nabyte kompetencje.